Pinsamt värre!

Nja, det skulle hända förr eller senare...

Igår på lunchrasten skulle jag hämta en pizza i Hallsberg, naturligtvis följde Bella med. Jag parkerade framför pizzerian, sprang in, betalde och kom ut till en super glad Bella... bara 5 minuter. ÅH NEJ!!!  Bella har lyckats att trampa på centrallåset och blev inlåst! Nyckeln lämnade jag i bilen, det visste jag. Tur var att det var inte det minsta varmt ute, typ 12 grader och molnigt.

Jag kom snart på att det var inget annat att göra än att ringa till Polisen, då jag har ingen extra nyckel till min bil. :-( Fick dock svar att de INTE hade såna utrustning längre, utan gav mig numret till bärgningsfirman.
Sagt och gjort... 30 minuter och 500:- svart senare, var Bella och jag förenad igen!

Det går utan att säga... det kommer aldrig hända igen... :-p

Kommentarer
Postat av: Ida

Jösses, så hemskt tur att det inte var varmt ute :S

2008-07-09 @ 22:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0