Nämen, VAR är husse då?!

För första gången har jag lämnat bort Bella, hon fick stanna hos "mormor" i förra veckan. Jag och min son var på ett läger på västkusten där hundar fick inte vistas. Kom hem igår kväll och det var så roligt att se Bella igen! Ska jag vara ärligt, så mistänkar jag att hon har minnsann påverkats av vistelsen, hon verkar saknar mormor lite. Hon har varit väldigt dämpad i energi och inte varit så ivrig som hon brukar vara. Blev lite paff att hon är så lyhörd i allt just nu. Kanske kommer någon bonus av denna vistelsen som jag inte hade räknat med.

Fick några sms & mms från Bella när jag var borta:
 

SMS:
Hej Husse!
Jag har de ganska bra här
men saknar dej!
Puss från Bella
 

MMS 1:

Allt är bra. Jag håller
matte  sysselsatt hela
tiden. Nu har hon gett
mig en vedbit att tugga
på. Kanske nöjer mig
med det ett tag
;-)
Hälsning från Bella
Woff, Woff :
-)

MMS 2:

Äntligen. Phu ... skönt
att vila en stund.
Woff igen.
:-)

Kommentarer
Postat av: Ida & Salsa

Jösses så söt hon är på bilderna!!

2008-07-29 @ 23:01:08
URL: http://fearlessfashionista.blogg.se/
Postat av: Bellas husse

Ja, men IRL är hon ännu sötare! ;^)

2008-07-30 @ 00:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0