Hundleksaker - big business!

Ja, jag är inte olik många husdjursägare, jag handlar till min Bella som om hon var ett barn. Leksaker, godies och andra artiklar som filtar, fin matskål och speciella selen.

Här är Bellas senaste - och favorita - leksaker:


En riktig bra och smart leksak tycker jag, speciellt för gnagarhundar!



Nej, det är ingen stor blåbär, utan den original "Kong" bollen, där man gömma godis i och som hunden får bitar tills den smullar och ramla ut i delar.

...den sista här är kompis Salsas tror jag, glömd vid sista besöket. Denna har varit en av Bellas absolut favorita leksaker.



Nu var jag tvungen att köpa en ny "Kong" (röd) då Bella är inte tillräcklig stark än för att bita ihop/krossa godisen i den svarta "Kong". En annan leksak är "Kong Bubba Water" som är en slags apport leksak som flytta i vatten och är gjort av neoprene. Denna älskar Bella och är hennes i särklass favo leksak!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen! Isbjörnen!! Så trevligt att höra att den är till glädje hos er i sommar! :) kramar*

2008-07-09 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0