Frisbee efter uppehåll...

Har varit ut i parken o kastat frisbee redan igår kväll och det gick sisådär. Bella var intresserad men ville bita och ta med frisbeen de första gångerna, istället för att endast söka upp den för att sedan inväntar mig. Bita får hon absolut inte göra, det är inte det leken går ut på, utan jag tänker på henne som min sökkamrat som hjälper hålla reda på frisbeen om och när jag kastar vilt... vilket händer så oehört sällan förstås! haha Hon följer faktiskt inte med i skogskanten eller höga gräset de få gånger discen gått "out of bounds" som vi säger. Men jag tror att hon kommer att lära sig även detta.

Nåväl, ute i solen då det är så himlans varmt just nu... rena mellanhavs väder är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0