Dagmatte/husse sökes...

HEJ ALLIHOPA!

Bella söker en dagmatte/husse.

Jag söker en skötsam kvinna, man eller par som kan tänka sig ta hand om Bella på dagarna. Med andra ord hoppas hoppas jag hitta en pensionär eller familj, som älskar hundar. Kanske t.o.m. HA hund idag som vill ha en lekkompis!?

Du ska kunna börja snarast, efter en provoperiod förstås. Viss ersättning utgår och solklart står jag för mat, leksaker och allt annat. Naturligtvis är hon helförsäkrad.

Bella är en renras Parson Russel, är rumsren med bra uppfostran. Hon är en busig liten tik med mycket energi och gillar att gå på promenad.

Jag pendlar från Örebro och arbetar på SVAB Hydraulik i Ulvsätters industrikområde, Hallsberg. Så det vore toppen om du bor i Hallsberg med omnejd. Mina arbetstider är 07:30 till 16:30 varje vecka, så jag behöver att kunna lämna av där omkring, helst runt 07:15.

Nås på Bellas egen email [email protected] eller telefon 070-922 9292

/ Jerry, Bellas husse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0